De voordelen op een rij

Veel waardering voor eigen inbreng Informele werkomgeving Geen opleiding vereist, ervaring is wel nodig Groeiende onderneming Uitstekende (secundaire) arbeidsvoorwaarden

Functieomschrijving

We zoeken een financiële duizendpoot die samen samen met twee anderen de zorg draagt voor de financiële administratie van het bedrijf.  Je bent een belangrijke schakel in het bedrijf en communiceert met collega's en de directie over de financiële zaken en taken.  Er is ruimte om te groeien, zelfstandig te zijn en processen te optimaliseren. We werken met Microsoft Dynamics en ervaring met dit programma is een pré. Kortom een functie waarin veel mogelijk is en waarin persoonlijke en professionele groei centraal staat!

Wat ga je doen

Als Financieel manager/ Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en boekhoudkundige taken. Je beheert verzekeringsdossiers, verwerkt financiële transacties en zorgt voor een nauwkeurige administratie van inkoop, verkoop en belastingzaken. Daarnaast bewaak je betalingstermijnen, beheer je de debiteuren- en crediteurenadministratie en voer je controles uit op facturen en financiële gegevens. Ook ondersteun je bij belastingaangiftes, de facturatie en worden de betalingen gedaan. Dankzij jouw oog voor detail en gestructureerde werkwijze draag je bij aan een efficiënte en foutloze financiële administratie.

Wat verwachten we van jou

Dat je zorg draagt voor de financiële administratie en het bijdragen aan het succes van de onderneming. ✅ Accuraat en gestructureerd werkt – Je zorgt voor een correcte verwerking van financiële gegevens, facturen en betalingen. ✅ Verantwoordelijkheid neemt – Je bewaakt betalingstermijnen, beheert de bank en zorgt ervoor dat de administratie volledig en up-to-date is. ✅ Analytisch en kritisch bent – Je controleert gegevens op juistheid en signaleert afwijkingen of verbeterpunten. ✅ Communicatief sterk bent – Je hebt contact met interne afdelingen, leveranciers en klanten over betalingen, facturatie en financiële processen. ✅ Initiatief toont – Je denkt mee over efficiëntere werkwijzen en draagt bij aan een geoptimaliseerde financiële administratie.

Wat bieden we jou

Dat je zorg draagt voor de financiële administratie en het bijdragen aan het succes van de onderneming. ✅ Accuraat en gestructureerd werkt – Je zorgt voor een correcte verwerking van financiële gegevens, facturen en betalingen. ✅ Verantwoordelijkheid neemt – Je bewaakt betalingstermijnen, beheert de bank en zorgt ervoor dat de administratie volledig en up-to-date is. ✅ Analytisch en kritisch bent – Je controleert gegevens op juistheid en signaleert afwijkingen of verbeterpunten. ✅ Communicatief sterk bent – Je hebt contact met interne afdelingen, leveranciers en klanten over betalingen, facturatie en financiële processen. ✅ Initiatief toont – Je denkt mee over efficiëntere werkwijzen en draagt bij aan een geoptimaliseerde financiële administratie. ✅ MBO+ HBO werk- en denkniveau

Wat bieden we jou?

    • Salaris  bij fulltime vanaf 3.000,- en is afhankelijk van ervaring en arbeidsduur.
    • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
    • Een uitdagende functie met verantwoordelijkheid binnen een dynamisch team.
    • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training.
    • Een prettige werkomgeving waarin jouw inzet en motivatie worden gewaardeerd.
    • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid tot uitbetaling of opnemen van uren op basis van ADV-dagen.
    • Je kunt 8% vakantiegeld verwachten en een reiskostenvergoeding van 0,21 cent per km en eventueel een telefoon van de zaak.
    • CAO Klein Metaal.
    • Fruit op de zaak.
    • Vrijdagmiddag borrel.
    • Bedrijfsfitness.
    • Mogelijkheid tot personeelskorting en collectieve verzekering met kortingen.
    • Mogelijkheid tot flexibele werktijden.
    • Doorgroeimogelijkheden tot bijvoorbeeld financial manager.
    • Veel ruimte voor eigen inbreng.