Functieomschrijving

Als Magazijnmedewerker Industrie ben je verantwoordelijk voor het bijhouden en bijsturen van de voorraden en voor een goede balans van het inkomend en uitgaand materiaal benodigd voor onze projecten van Altena Industrial Cleaning.

Wat ga je doen

Veel taken tegelijk oppakken is voor jou geen probleem en het werken in een dynamische omgeving geeft jou energie! Onze Rental hal (2) is niet een standaard “orderpickmagazijn”. Jij bent medeverantwoordelijk voor de keuringen en de materiaalstaat van ons equipment. Het is een technische functie waarin er veel van je wordt verwacht.
  • Transport klaar maken voor uitgaand materiaal & het aannemen van materiaal, opruimen en controleren van inkomend materiaal
  • Het innemen en controleren van materialen die terugkomen van projecten
  • Het uitvoeren van tussentijdse tellingen en controles
  • Het lossen en laden met een heftruck of reachtruck
  • Bewaken van een minimum voorraad in het magazijn
  • Zorgen voor een opgeruimde werkplek in- en rondom het magazijn
  • Administratieve werkzaamheden (werken in Excel en het logistieke systeem

Wat verwachten we van jou

  • Twee rechterhanden heeft en van aanpakken weet;
  • In het bezit is van een VCA certificaat of bereid is deze te halen;
  • Een sterke affiniteit heeft met techniek;
  • Communicatief vaardig, servicegericht is en initiatief toont;
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kan werken;
  • woonachtig is in de omgeving Waalwijk.

Wat bieden we jou

  • Een markconform salaris volgens onze eigen beloningsregeling.
  • Uitzicht op een vast contract.
  • Extra vakantiedagen, een goede pensioenregeling en mogelijkheid deelname aan onze personeelsvereniging.
  • Opleidingsmogelijkheden altijd onder werktijd en op kosten van werkgever.
  • Een prettige werksfeer: als collega’s staan we altijd voor elkaar klaar en komen we regelmatig samen om onze successen te vieren.
  • Een warm welkom; tijdens de introductieweek maak je uitgebreid kennis met onze organisatie.
  • Goede balans tussen werk en privé.