De voordelen op een rij

Je hele team een traytje hoger tillen. Maak er werk van. Een uitdagende baan bij een familiebedrijf met in totaal 7 winkels. Mogelijkheden om trainingen en opleidingen te volgen  Albert Heijn Deals: superdeals van grote merken en korting op bekende pretparken, sport en gaming 

Functieomschrijving

Manager operatie, service en/of vers gezocht.

Je hele team een traytje hoger tillen. Maak er werk van.

Als manager operatie ben jij samen met je team het brein achter het reilen en zeilen van de winkel. Je bent verantwoordelijk voor het hele proces, van magazijn tot aan een goed gevuld schap. Een strakke planning, juiste richtlijnen en efficiënte procedures vormen hierbij de basis van je werkzaamheden. Samen met de shiftleiders, de vulploeg en kwaliteitsmedewerkers zorg je voor een schone en opgeruimde winkel waar de schappen goed gevuld zijn.

Zorg jij ervoor dat klanten met een glimlach de winkel verlaten? Als Manager Service zorg je ervoor dat de doorstroming bij de kassa, het zelfscanplein of de Scan&Go soepel verloopt. Je houdt de statistieken van de winkel bij en let bijvoorbeeld goed op het gebruik van de AH app. Zo weet je precies hoeveel procent van de klanten hun Bonuskaart wel of niet heeft geregistreerd en hoeveel procent van de klanten afrekent via het zelfscanplein. Door gebruik te maken van de nieuwste digitale tools weet je het leven van de klant een stukje makkelijker te maken.

Als Manager Vers ben jij hét gezicht van de versafdelingen en zorg jij ervoor dat onze klanten altijd tevreden de deur uitgaan. Je bent een expert op het gebied van versproducten en deelt deze kennis graag met jouw team. De winkelvloer is waar jij te vinden bent. Je houdt de kwaliteit van de Groente & Fruit afdeling, de Bakkerij en de Markthal nauwlettend in de gaten en zorgt ervoor dat de klant elke dag een kwalitatief goed product op een schone afdeling vindt.

 

Wat ga je doen

Als manager Operatie of Vers weet jij precies hoe je een team gemotiveerd houdt en hoe hard werken en werkplezier hand in hand kunnen gaan. Met jouw begeleiding en coaching til jij onze collega’s naar een hoger niveau. Jij zorgt voor een duidelijke planning, evaluatiegesprekken en het aannemen van nieuwe collega’s die in het team passen.

Als Manager Service ben je verantwoordelijk voor het creëren van een prettige winkelervaring voor de klanten. Samen met de Supermarktmanager, de Manager Vers en de Manager Operatie vorm je een krachtig managementteam, waarbij jullie het aanspreekpunt zijn voor de shiftleiders en alle andere medewerkers in de winkel. Je bent een voorbeeld voor de Shiftleiders en Servicemedewerkers. Zo help je hen om te gaan met verschillende klantsituaties, coach je hen op gedrag en voer je evaluatiegesprekken.

Jouw doel als manager van een van onze afdelingen, is het creëren van een open en fijne werksfeer. Je creëert een bevlogen team met collega’s die nét dat stapje extra zetten en bovenal met veel plezier naar hun werk komen.

Wat verwachten we van jou

Wat zit er al in jouw boodschappenmandje?

  • Een afgeronde opleiding op mbo 4-niveau en/of relevante werkervaring
  • Aantoonbare kennis van retail- en winkelprocessen of andere klantgerichte werkervaring
  • Leidinggevende kwaliteiten en analytisch vermogen
  • Affiniteit met technologie en digitale tools
  • Veel flexibiliteit
  • Een flinke voorraad aan servicegerichtheid
  • En een positieve invloed op een fijne werksfeer

 

Wat bieden we jou

  • Een uitdagende baan bij een familiebedrijf met in totaal 7 winkels.
  • Mogelijkheden om trainingen en opleidingen te volgen
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder vakantiegeld en een goede pensioenregeling
  • Jaarlijks diverse uitjes en activiteiten met je collega’s
  • Albert Heijn Deals: superdeals van grote merken en korting op bekende pretparken, sport en gaming

Over het bedrijf

Van Vuuren Retail is een organisatie bestaande uit 7 winkels. 4 Etos-winkels, een Albert Heijn, een Bruna en een woonwinkel. De ondernemers, familie van Vuuren, zijn ooit begonnen in Werkendam met een C1000-supermarkt, deze is iets meer dan 11 jaar geleden Albert Heijn geworden. De afgelopen jaren zijn er diverse winkels bijgekomen en zijn er momenteel bijna 200 medewerkers in dienst. Ondanks dat zijn de ondernemers altijd gefocust op het 'wij-gevoel' en medewerkers het gevoel geven dat, ieder voor zich, er toe doet. Onze kernwaarden zijn dan ook: Samen winnen - Verantwoordelijk - Plezier - Respect. Ook ervaren hoe het is om bij dit familiebedrijf te werken? Wij staan altijd open voor een gesprek!

Contactgegevens

Naam Samantha Hoogerland
Telefoon 0183-503577

Solliciteren

Hidden
Hidden
Hidden
Max. bestandsgrootte: 2 MB.