Functieomschrijving

Als klantenservice medewerker ben jij via telefoon, mail en chat het eerste aanspreekpunt voor onze nationale en internationale klanten.

Je vindt het leuk om mensen te helpen en helder te communiceren. Je werkt nauwkeurig en klantgericht. Interesse in auto’s is mooi meegenomen, maar zeker geen vereiste. Je vindt het fijn om samen te werken met collega’s en informatie te delen met klanten.

Wat ga je doen

  • Je ondersteunt klanten met vragen over ons netwerk, dashboard en voertuigverbindingen;
  • Je geeft garagebedrijven advies over welke diensten mogelijk zijn;
  • Je beheert diverse communicatiekanalen en zorgt ervoor dat onze klanten snel en goed worden geholpen;
  • Je legt alle communicatie vast in onze ticket- en support systemen, bewaakt de voortgang en zorgt voor een tijdige follow-up;
  • Je helpt onze processen te verbeteren en bent proactief in delen van informatie met klanten.

Wat verwachten we van jou

  • Je hebt ervaring in klantenservice of een dienstverlenende rol;
  • Je bent vriendelijk, behulpzaam en klantgericht;
  • Je communiceert duidelijk en professioneel, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal;
  • Duits spreken of begrijpen is een pré;
  • Je bent georganiseerd, kunt goed schakelen en werkt nauwkeurig;
  • Je hebt mbo-4 werk- en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week.

Wat bieden we jou

  • Een leuke werkomgeving met afwisseling en dynamiek.
  • Salaris afhankelijk van werkervaring tussen de € 2.600,- en € 3.500,- bruto per maand gebaseerd op een fulltime dienstverband van 40 uur per week
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • Ruimte voor eigen inbreng en opleidingsmogelijkheden
  • 8% vakantiegeld
  • Dagelijks verse lunch in ons bedrijfsrestaurant
  • Wekelijkse vrijdagmiddagborrel en regelmatig bedrijfsuitjes